Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Dyrektor Samorządowego Żłobka we Frampolu

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski we Frampolu ul. Radzięcka 8 23-440 Frampol
Data ogłoszenia
2024-04-30
Termin składania dokumentów
2024-05-14
Wymagane wykształcenie

wykształcenie: wyższe i co namniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi

albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne, które musi spełniać osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku:

  • wymagania ogólne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. kandydat nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  6. kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  • wymagania określone w ustawie o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3:
  1. wykształcenie: wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi, albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi;
  2. kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
  3. rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
  4. kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
  5. kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.

 

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników,
  • doświadczenie w kierowaniu jednostką organizacyjną - samodzielność w podejmowaniu działań,
  • posiadanie podstaw medycyny ratunkowej – umiejętność udzielenia dziecku pierwszej pomocy,
  • znajomość podstaw pielęgnacji małego dziecka,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy, a przede wszystkim ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów z zakresu finansów publicznych, przepisów prawa pracy, o ochronie danych osobowych, przepisów BHP i przeciwpożarowych, kodeksu postępowania administracyjnego.
Zakres obowiązków
  1. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku.

 

Główne zadania i obowiązki na stanowisku:

  • kierowanie działalnością żłobka zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz reprezentowanie go na zewnątrz;,
  • realizacja zadań związanych z organizacją i uruchomieniem żłobka, w tym w szczególności:
  1. opracowanie regulaminu organizacji żłobka,
  2. przeprowadzenie rekrutacji pracowników do żłobka,
  3. rejestracja żłobka,
  4. przeprowadzenie rekrutacji dzieci;
  • zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka;
  • przeprowadzenie procesu rekrutacji dzieci i związanej z tym dokumentacji;
  • pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników żłobka;
  • właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi;
  • zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
  • terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym prowadzenie sprawozdawczości;
  • budowanie pozytywnego wizerunku jednostki i doskonalenie standardów opieki w żłobku;
  • pobieranie odpłatności za pobyt i wyżywienie dziecka w żłobku;
  • wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych;
  • pozyskiwanie środków zewnętrznych oraz realizowanie programów i projektów na rzecz Samorządowego Żłobka we Frampolu.
Wymagane dokumenty
  1. Wskazanie wymaganych dokumentów:
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • CV z dokładnym opisem przebiegu nauki i pracy zawodowej podpisany własnoręcznie przez kandydata,
  • list motywacyjny podpisany własnoręcznie przez kandydata,
  • kwestionariusz osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie przez kandydata,
  • kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności, uprawnienia, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • kopie świadectw pracy, zaświadczeń o trwającym zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego podpisane własnoręcznie przez kandydata,
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie przez kandydata,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo podpisane własnoręcznie przez kandydata,
  • oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych podpisane własnoręcznie przez kandydata,
  • oświadczenie, że kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym podpisane własnoręcznie przez kandydata,
  • oświadczenie kandydata o braku orzeczenia sądu o pozbawieniu, zawieszeniu lub ograniczeniu władzy rodzicielskiej podpisane własnoręcznie przez kandydata,
  • oświadczenie dotyczące wypełniania obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd podpisane własnoręcznie przez kandydata,
  • rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi w formie oświadczenia podpisane własnoręcznie przez kandydata,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii podpisane własnoręcznie przez kandydata,
  • pisemny, autorski program działania Samorządowego Żłobka we Frampolu przy uwzględnieniu możliwości budżetowych instytucji oraz środków zewnętrznych,
  • podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe Burmistrza Frampola (według załącznika).
Warunki pracy
  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • miejsce pracy: Samorządowy Żłobek we Frampolu, ul. Gorajska 16,
  • stanowisko: kierownicze,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wymiar czasu pracy: pełny,
  • praca administracyjno-biurowa,
  • przewidywany termin zatrudnienia: lipiec 2024 r.,
  • praca na parterze (budynek nie przystosowany do pracy osób niepełnosprawnych),
  • wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagrodzenie pracowników samorządowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
  1. Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o konkursie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim we Frampolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów
  1. Określenie terminu składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Miejskim we Frampolu, ul. Radziecka 8, 23-440 Frampol (sekretariat, piętro I) lub przesłać na adres Urząd Miejski we Frampolu, ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Samorządowego Żłobka we Frampolu”. Termin składania dokumentów do dnia 14  maja 2024 roku do godziny 15:00 – liczy się dzień wpływu do urzędu.  Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim we Frampolu.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 84 677 59 03

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Miejskim we Frampolu.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie oraz informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego we Frampolu.

Druk kwestionariusza osobowego zamieszczony jest w załączniku (plik elektroniczny) do ogłoszenia.

Informacja końcowa o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego we Frampolu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego we Frampolu i Samorządowego Zespołu Szkolnego we Frampolu.

Uwagi
  1. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:

  • I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji bez udziału kandydatów,
  • II etap: test sprawdzający oraz rozmowa kwalifikacyjna obejmujące weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
Załączniki
  • docx 20,7 KB pobrano: 48 razy
  • docx 15,8 KB pobrano: 39 razy
  • docx 17,4 KB pobrano: 40 razy
  • pdf 0,64 MB pobrano: 61 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Badach
    Dodano do BIP dnia 30-04-2024 09:52:48