Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski we Frampolu

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent/podinspektor ds. wojskowych, zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa publicznego

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski we Frampolu
Data ogłoszenia
2018-05-23
Termin składania dokumentów
2018-06-11
Wymagane wykształcenie

Wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Kandydat(ka) do pracy:

1. jest obywatelem(ką) polskim(a);
2. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane: bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe lub specjalności wojskowe, administracja, prawo ), znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku, a w szczególności z zakresu ustaw: o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie przeciwpożarowej, o ochronie informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych, o stanie wojennym, o stanie wyjątkowym, o stanie klęski żywiołowej, ustawa prawo o zgromadzeniach, ustawa o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych, ustawao bezpieczeństwie imprez masowych, ustawa o ochronie przeciwpożarowej;
4. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
5. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
6. nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
7. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku.


Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

1. predyspozycje osobowościowe:
a. samodzielność,
b. odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność,umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz umiejętność negocjowania,
c. dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
d. umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, komunikatywność oraz umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres, f. inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie;

2. umiejętności i predyspozycje zawodowe:

a. umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku) 
b. posiada prawo jazdy kat. B.

Zakres obowiązków

Główne zadania i obowiązki na stanowisku:
1) prowadzenie spraw w zakresie obronności, a w szczególności: -tworzenie w formie planów warunków organizacyjnych i technicznych celem realizacji zadań na potrzeby obronne państwa, - opracowywanie i aktualizacja Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny oraz kart realizacji zadań, - opracowywanie i aktualizacja dokumentacji stałego dyżuru, regulaminu organizacyjnego Urzędu na czas wojny oraz zakresu działania Urzędu w dziedzinie obronności państwa w czasie pokoju, - opracowywanie i aktualizacja dokumentacji Zastępczych Miejsc Szpitalnych oraz przygotowania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa, - prowadzenie całoksztaltu spraw związanych z kwalifikacją wojskową oraz ćwiczeniami wojskowymi żołnierzy rezerwy,
2) przygotowanie i szkolenie pracowników na potrzeby obronne,
3) prowadzenie akcji kurierskiej,
4) nakładanie obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na potrzeby obrony państwa,
5) prowadzenie spraw w zakresie obrony cywilnej, a w szczególności: - opracowywanie planów obrony cywilnej i kart realizacji zadań OC, - opracowywanie rocznych planów działania w dziedzinie obronności oraz OC i zarządzania kryzysowego, - tworzenie i przygotowywanie do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej, - prowadzenie magazynu OC oraz dokumentacji magazynowej,
6) prowadzenie spraw w zakresie zarządzania kryzysowego, aw szczególności: - stałe aktualizowanie Gminnego Planu Zarządzania Kryzysowego, - aktualizacja bazy danych na potrzeby zarządzania kryzysowego, - planowanie i przygotowywanie działań w przypadku wystąpienia miejscowych zagrożeń oraz zapobieganie i reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych i kryzysowych, - przygotowywanie i zapewnianie działania systemu ostrzegania i alarmowania oraz systemu powszechnego ostrzegania,
7) prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpożarowej, a w szczególności: - współdziałanie z Komendą PPSP oraz jednostkami ochotniczej straży pożarnej w zakresie realizacji przepisów ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, - realizacja zadań związanych z zapewnieniem gotowości bojowej jednostek ochotniczych straży pożarnych w Gminie,
8) prowadzenie spraw w zakresie ochrony informacji niejawnych:
- opracowywanie oraz aktualizacja planu ochrony informacji niejawnych oraz dokumentacji systemu teleinformatycznego, - prowadzenie stosownych dzienników i rejestrów dotyczących informacji niejawnych,
9) prowadzenie spraw związanych z promocja gminy,
10) prowadzenie spraw z zakresu BHP
11) terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdawczości,
12) inne zlecone przez Burmistrza Frampola

Wymagane dokumenty

1. odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
2. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
3. kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe i inne (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
4. oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pelni praw publicznych; oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
5. curriculum vitae (życiorys) ze szczególnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
6. list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
7. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
8. kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów).

Warunki pracy

a) stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
b) praca administracyjno - biurowa z obsługą urządzeń technicznych,
c) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja z zakresu zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie: Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim we Frampolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty można składać w Urzędzie Miejskim we Frampolu lub przesyłać pocztą na adres urzędu j.W., w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko ds. wojskowych, zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa publicznego". Termin składania dokumentów do dnia 11 czerwca 2018 r. do godz. 12.00 (włącznie). Aplikacje które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim 11 czerwca 2018 r. o godz. 12.15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym w szczególności kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, szczegółowe curriculum vitae (życiorys) (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), inne dokumenty z danymi osobowymi, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) ". Oświadczenie o powyższej treści


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Maciej Goral
Dodano do BIP dnia 23-05-2018 15:18:30